Regulamin

Sprawy organizacyjne
Regulamin działu
Rejestracja:


Wraz z rejestracją oświadczasz akceptacje regulaminu forum.
Wraz z rejestracją wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości prywatnych oraz e-maili przez administrację forum.
Nie korzystaj z kilku kont naraz - takie działanie wiąże się z banem wszystkich kont danego użytkownika - punkt nie dotyczy kont testowych administracji forum.
Nie usuwamy kont użytkowników - usuwamy jedynie dane osobowe.
Zabrania się używania nicków, które będą zawierać wulgarne słowa - wulgarny nick = ban.


Pisanie postów:


Przed założeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki - dzięki temu unikniesz dubli.
Staraj się umieszczać swoje tematy w odpowiednich działach.
Nazwy tematów formułuj w zrozumiały sposób, który będzie nawiązywał do ich treści.
Dopóki temat nie został zamknięty, może się w nim wypowiedzieć każdy.
(Bez względu na datę ostatniej wypowiedzi w temacie.)
Nie pisz posta pod postem - jeżeli chcesz coś dodać, skorzystaj z opcji edycji.
W swoich wypowiedziach szanuj innych użytkowników.
Użytkownik zobowiązany jest pisać swoje posty przy użyciu standardowego koloru czcionki.
Zakaz rozpowszechniania linków do stron i forów typu WAREZ.
(Zabronione jest również dodawanie różnego rodzaju grafik reklamujących takowe strony.)
Zakaz rozpowszechniania linków do innych forów.
(Nie dotyczy pola profilu: strona WWW.)
Zakaz reklamowania swoich stron internetowych w postach - jeśli dopuścisz się takiej reklamy już w pierwszym poście, moderator ma prawo zbanować Twoje konto. Od reklamowania swoich stron są fora reklamowe.
Na forum zakazane jest szerzenie treści nawiązujących do pedofilii, zoofilii oraz wszelkich innych, niezgodnych z prawem.
Nie przeklinamy.
W przypadku szukania pomocy przez inne osoby, nie sugerujemy im korzystania z Google i innych stron, tylko staramy się pomóc na łamach forum.
Nie piszemy całych postów WIELKIMI LITERAMI oraz nie "krzyczymy" poprzez używanie wielu wykrzykników. Wielkie litery służyć mogą do AKCENTOWANIA, a nie pisania nimi całych zdań.
Na forum zabronione jest zamieszczanie wypowiedzi o treściach rasistowskich, nacjonalistycznych, naruszających uczucia religijne innych użytkowników oraz skrajnie nietolerancyjnych lub obraźliwych w stosunku do osób o odmiennej orientacji seksualnej.
Wszelkie wypowiedzi napisane przez użytkowników podlegają własności forum. Usunięte zostają tylko wtedy, gdy łamią regulamin.
Administracja zastrzega sobie prawo do kopiowania wypowiedzi użytkowników na inne portale, w razie ewentualnych przenosin.


Awatary:


Zakaz umieszczania adresów innych stron w awatarach.
Zakaz używania awatarów, na których treść może być obraźliwa, wulgarna.


Podpisy:


Zakaz umieszczania linków zewnętrznych - czyli takich, które nie prowadzą do forum.
(Wyjątkiem są osoby posiadające rangę partner.)
Staramy się, aby nasz podpis nie wyglądał jak stos plakatów.
Podpis nie może zawierać wulgaryzmów.
Rozmiar obrazka w podpisie nie może przekraczać 450x100px/400x150px.
W przypadku naruszenia ustaleń odnośnie podpisu, Administracja zastrzega sobie prawo do jego edycji.
W przypadku niedostosowania się do regulaminu, Administracja zastrzega sobie prawo do dodania ostrzeżenia użytkownikowi.
  • Wątki
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Strona główna forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Twoje uprawnienia w tym dziale

Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron