Dokumenty w przedsiębiorstwie

Odpowiedz

:
Aby zapobiec automatycznym rejestracjom, wymagamy, żebyś wpisał oba podane słowa do pola tekstowego umieszczonego pod nimi.
Uśmieszki
:D :) :wink: :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest włączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: Dokumenty w przedsiębiorstwie

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

Post przez Kobietka » Śr kwi 14, 2021 19:51

A tak z nieco innej beczki, czy wiecie w ogóle jakie są aktualnie potrzeby rynku pracy w polsce ? Czy śledzicie najnowsze nowinki z świata biznesu? Wiecie teraz co jest na czasie? Co się zmieniło i co się może zmienić na dobre? Jakie branże będą w szczególności cieszyć się popytem?

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

Post przez Janeczka34 » Pn lip 23, 2018 20:14

Dokumentacja w przedsiębiorstwie faktycznie nie jest taka łatwa do ogarnięcia. Trzeba dobrze się w tym orientować i pilnować żeby wszystko grało. Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej gdy w firmie zachodzą zmiany takie jak na przykład fuzje przedsiębiorstw (http://www.glc.pl/fuzje-i-przejecia/) i trzeba załatwić wszelkie sprawy związane z tym przedsięwzięciem. Wtedy w grę wchodzą umowy, załatwianie spraw w urzędach, pozwolenia itp. Dlatego wtedy czasami lepiej skonsultować sprawę z profesjonalistą, który umie to wszystko załatwić bez problemów, szybko i sprawnie.

Re: Dokumenty w przedsiębiorstwie

Post przez Klaudyna » Wt lip 03, 2018 14:29

Z przechowywaniem to jeszcze nie jest tak źle, ale pozbywanie sie dokumentów to jest problem, bo to ot tak wyrzucic przeciez nie mozna. Najlepiej chyba podpisac umowe z firmą zajmującą sie utylizacją dokumentów O nic się martwic nie trzeba. No chyba, że niewiele takich dokumentów posiadamy, to wtedy mozna załatwić temat niszczarką.

Dokumenty w przedsiębiorstwie

Post przez Olka2 » So cze 16, 2018 09:47

Witam serdecznie,
Jak radzicie sobie w Waszych firmach, które prowadzicie, z dokumentami? Wiadomo, że w miarę upływu czasu zbiera się ich w firmie całkiem sporo, a nie zawsze ma się miejsce, żeby to wszystko przechowywać... Czytałam ostatnio na stronie http://www.primesoft.pl/pl/funkcjonalnosci-workflow o systemie pracy workflow, którego zastosowanie umożliwia elektroniczną pracę z dokumentami, ich elektroniczny obieg i przechowywanie. Jak myślicie, czy coś takiego sprawdzi się w każdej firmie? Może korzystacie z takiego systemu i moglibyście podzielić się wrażeniami?

Góra

cron